https://www.heiper.nl/welke-werkzaamheden-vallen-binnen-de-ondersteuningsovereenkomst-en-welke-niet/f31c1
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 
Heiper ICT

Indien uw organisatie een ondersteuningsovereenkomst heeft, dan kan er onbeperkt gebruik worden gemaakt (binnen kantoortijden) van ons ondersteuningsteam. Dit team bestaat uit technische mensen die antwoord kunnen geven op erg uiteenlopende vragen. Ook kunnen problemen in veel gevallen gewoon op afstand opgelost worden. Indien de wens bestaat om deze service ook buiten kantoor te gebruiken kan dit uitgebreid worden met “ondersteuning buiten kantoortijden”. Alleen werkzaamheden die we onmogelijk op afstand kunnen oplossen, of die betrekking hebben op een uitbreiding van de ICT infrastructuur (bijvoorbeeld een nieuwe computer plaatsen en in het netwerk configureren) vallen buiten de overeenkomst. Ook kan het zijn dat een bepaalde storing dusdanig complex is, dat er simpelweg meer tijd nodig is, en het beter is om langs te komen. We geven dit natuurlijk altijd duidelijk van te voren aan.

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.