https://www.heiper.nl/waarom-is-mijn-computer-langzamer-dan-voorheen/f24c1
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 
Heiper ICT

Het kan natuurlijk zijn dat een computer besmet is geraakt met een virus of bijvoorbeeld spy- of malware. Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Op besturingssystemen (bijvoorbeeld Microsoft Windows) en applicaties (bijvoorbeeld Microsoft Office) worden continu verbeteringen (updates) uitgebracht en beveilig lekken gedicht (patches). Deze nemen vaak meer rekenkracht van het computersysteem in beslag dan daarvoor. Indien een computer niet té oud is, dan kan het opnieuw installeren van een computer helpen. Neem gerust contact met ons op (088 434 737 0 of ondersteuning@heiper.nl). Wij kunnen in veel gevallen dit op afstand beoordelen.

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.