https://www.heiper.nl/tip-7-gebruik-teams-voor-samenwerken-in-tijdelijke-werkgroepen/n171c29
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 
Heiper ICT
Microsoft Teams is inbegrepen bij Business essentials, premium, E1, E3, E5 en business. Net als in Skype voor bedrijven kun je met Microsoft Teams chatten, bestanden delen, samenwerken en in een overzicht zien wat de meest actuele stand van zaken is. En dit alles vanuit een willekeurige webbrowser! Teams is met name geschikt bij tijdelijke of wisselende werkgroepen. Waar een (goede) rechten indeling binnen SharePoint meer structureel is en Skype voor bedrijven meer voor initiële samenwerkingen zijn, is Teams uitermate geschikt om te gebruiken bij projecten.
 
Zien hoe het werkt? Bekijk hier een filmpje met uitleg
 
Wilt u meer weten over werken met Teams en andere mogelijkheden in Office 365? Kom dan naar een van onze kennissessies en ontdek wat er allemaal (nog meer) mogelijk is met Office 365!
 
Toch liever direct hulp van een de Microsoft specialisten van Heiper ICT? Neem gerust contact met ons op, we helpen u graag verder!
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.