https://www.heiper.nl/tip-12-afdruk-samenvoegen-in-word/n176c29
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 
Heiper ICT
Tip #12: Afdruk samenvoegen in Word!
12 nov 2018
heiper.nl
tip-12-afdruk-samenvoegen-in-word
Dit is een tip die niet zozeer alleen geldt voor Office 365, maar wel heel erg handig is! Heeft u een brief of mail die aan meerdere personen gestuurd moet worden? Gebruik dan de functie “afdruk samenvoegen” in Word! Afdruk samenvoegen is mogelijk voor brieven, enveloppen, maar ook voor e-mailberichten. Gebruik voor het samenvoegen een database of gewoon een Excel bestand. Selecteer de adreslijst die u wilt gebruiken en geef vervolgens aan welke invoegvelden u wilt gebruiken voor de mailmerge. Samenvoegvelden invoegen et voilà, een kind kan de was doen! Nu kunt u de brieven printen, mailen of als separaat Word bestand opslaan.
 
Zien hoe het werkt? Bekijk hier een demonstratiefilmpje.
 
Wilt u meer interessante tips en informatie over Office 365? Neem dan een kijkje op onze website of kom naar een van onze kennissessies!  
 
Toch liever hulp van een de Microsoft specialisten van Heiper ICT? Neem gerust contact met ons op, we helpen u graag verder!
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.