https://www.heiper.nl/over-heiper/werken-bij-heiper/ondersteuning/_445____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Medewerker ondersteuningsteam

Heiper ICT is de ideale partner voor zakelijk netwerk- en systeembeheer. Al 12 jaar een kennisgedreven club die vanuit Huizen actief is in Midden-Nederland.

Wij zijn goed in het adviseren, installeren en onderhouden van ICT infrastructuren. Concreet? Wij leveren internetverbindingen, installeren de computers, onderhouden servers en e-mail in de cloud. Praktisch? Wij zorgen er voor dat de gehele ICT infrastructuur bij onze klanten werkt, indien nodig ook in het weekend.

Wij zijn per direct op zoek naar een helpdeskmedewerker.

Locatie

Huizen, regio Gooi- en Vechtstreek

Functie omschrijving

Als medewerker van het ondersteuningsteam ben je verantwoordelijk voor eerste- en tweedelijnsondersteuning en het beheer en onderhoud van de ICT inrichting van onze klanten. Het betreft een functie voor 40 uur per week, waarbij je tevens meedraait in een storingsdienst.

Functiepakket

De onderstaande activiteiten zijn van toepassing op je functie.

  • Uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden op servers vanaf kantoor en mogelijk in datacenter;
  • Geven van eerste- en tweedelijns telefonisch, per e-mail en remote ondersteuning;
  • Maken en bijhouden van documenten van verschillende IT inrichtingen bij klanten; 
  • Bewaken en onderhouden van diverse omgevingen waarop onze diverse diensten op draaien.

Profiel

Heb jij een afgeronde opleiding op MBO niveau, beschik je over goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift, heb je kennis van de werking van hardware, software en netwerken, heb je minimaal 1 jaar relevante werkervaring, bezit je de onderstaande vaardigheden en herken je jezelf in de volgende competenties? Reageer dan!

Vaardigheden

  • Kennis en ervaring met Microsoft Windows platformen en Mac OS;
  • Kennis en ervaring met Microsoft Exchange, Office, Active Directory en Terminal Server / RDS;
  • Kennis en ervaring met netwerktechnieken;
  • Bereid om, indien nodig, buiten kantoortijden werkzaamheden te verrichten en om mee te draaien in de bereikbaarheidsdienst;
  • In het bezit van rijbewijs.

Competenties

  • Klant-, service- en oplossingsgericht;
  • Sociaal en communicatief vaardig;
  • Flexibel, werken in teamverband en stressbestendig.

Condities

Werken bij Heiper ICT biedt naast de inhoudelijke uitdagingen van de functie nog een aantal extra voordelen. Deze voordelen uiten zich onder andere door prima arbeidsvoorwaardenpakket, een marktconform salaris afhankelijk van je leeftijd, opleiding en ervaring.

​Interesse in een kennismakingsgesprek? Neem dan contact op met Pieter van Woerden. Telefoonnummer: 088 434 7301, e-mail adres vacature@heiper.nl. Op onze website is overige informatie te vinden (www.heiper.nl).

Acquisitie naar aanleiding van dez​e vacature wordt niet op prijs gesteld. 

Vacature in PDF

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.