https://www.heiper.nl/over-heiper/waarom-heiper/_438____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Zeven redenen om met Heiper te werken

7 Heiper doet z'n best voor u

Wij rusten namelijk niet voordat u als klant helemaal tevreden bent.

6 Heiper staat voor vakkennis

We bestaan al sinds 2005. En hebben bij elkaar al meer dan een eeuw ervaring in huis! Wij zijn 40+ uur per week met ons vak bezig en weten dus waarover we praten. We zijn een kennis gedreven in plaats van een verkoop gedreven club. Daarom bieden wij louter oplossingen aan waar u echt beter van wordt.

5 Bij Heiper hangt een goede sfeer

Zeg nu zelf, wie wil er nu niet werken met leuke collega's? Wordt dit links en rechts nogal eens als marketingverhaaltje verteld, bij Heiper staat het puur voor wie wij zijn en hoe wij (samen)werken. De Heiper-club bestaat uit jonge, leuke en slimme ICT-specialisten. Plezierig in de omgang, vakkundig in de uitvoer. Op elke vraag geven wij een helder antwoord waar u iets mee kunt.

4 Heiper werkt vanuit overeenkomsten

Vastzitten aan een langlopend contract? Welnee! Aangezien we zelf een hekel hebben aan het begrip 'contract' willen we het u als klant ook niet aandoen. Vandaar dat onze diensten maandelijks opzegbaar zijn, en worden geregeld via een overeenkomst, bijvoorbeeld voor uw onderhoud.

3 Heiper houdt het graag transparant

Schimmige facturen of kleine lettertjes? Niet bij Heiper ICT. In ons klantportaal maken we uw ICT en onze dienstverlening inzichtelijk en overzichtelijk.

2 Vragen staat vrij bij Heiper

ICT is ons dagelijks werk, maar we begrijpen dat er zo links en rechts toch wat vragen kunnen opkomen. Schroom niet om ons om uitleg te vragen. Meer begrip van uw eigen ICT leidt tot grotere tevredenheid, hiervan zijn wij overtuigd. Tegelijkertijd zijn wij ook een tikje eigenwijs. We weten namelijk wat de beste ICT-oplossingen zijn voor bijna elk vraagstuk. Vandaar dat wij u gevraagd en (soms) ongevraagd adviseren over wat in uw situatie de beste oplossing is.

1 Wij hebben passie voor ICT

De snelle veranderingen, de steeds maar weer nieuwe mogelijkheden. We love ICT! En bovenal om al deze oneindige mogelijkheden af te stemmen op de ICT behoeften bij onze klanten. Bij Heiper hebben we allemaal passie voor ICT! 

TIP: Een video van onze 7 redenen is misschien nog wel leuker om te kijken.

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.