https://www.heiper.nl/over-heiper/onze-klanten/westcord-hotel-de-veluwe/_476____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Danielle Dijkstra, Westcord Hotel de Veluwe Garderen

Heiper beheert voor ons alle ICT zaken: van serverbeheer, tot internet en alle overige voorkomende IT vragen
Ik kende Jim Barmentloo via via en zo heb ik hem ooit (zeker 15 jaar geleden) benaderd. Sindsdien werken we met Heiper in onze beide hotels.

Met alles wat we tot op heden op dit gebied hebben aangepast heeft Heiper goed advies gegeven en is op zoek gegaan naar de beste oplossingen. Van tevoren was ons helder wat Heiper ging doen, hoe ze het gingen doen en wat het ging kosten.

De allerbeste diensten van Heiper? Eigenlijk het totaalpakket: van ondersteuning als we ergens mee vastlopen, tot bijvoorbeeld het systeem dat wij hebben dat ons in wifi voorziet. 

Het team van Heiper werkt doeltreffend, is oplossingsgericht en persoonlijk.
Om hun uitstekende diensten zou ik daarom Heiper willen aanbevelen. Iets wat wij eerder een aantal malen hebben gedaan!

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.