https://www.heiper.nl/over-heiper/onze-klanten/softwash-b-v/_474____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Twan Mouissie, Softwash B.V.

In mijn bedrijf worden veel pintransacties gedaan. De pin gaat via Wifi. Mijn internetverbinding moet dus optimaal kunnen werken. Hiervoor heb ik Heiper ingeschakeld.
Nadat het internet geregeld was hebben ze meteen mijn telefoonverbinding geregeld. Mijn behoefte was voornamelijk een goed aanspreekpunt en in geval van nood een snelle oplossing. 

Ik heb voor Heiper gekozen omdat ik Jim Barmentloo ken van vroeger, maar ook omdat ik goede reacties hoor en ze dichtbij mijn bedrijf zijn gevestigd. Met Heiper heb ik vooraf overleg gehad wat de bedoeling was en was het ook duidelijk wat er ging gebeuren. Tijdens de uitvoering kreeg ik continu feedback over de werkzaamheden.

Nadat Heiper klaar was, had ik problemen met de pintransacties via tankpas. Heiper zou een telefoontje plegen naar CCV (pinbeheerder). 3 dagen later was het opgelost. De rekening die ik hiervoor kreeg heeft Heiper dan ook laten vervallen. Een communicatiefout tussen mij en Heiper, welke ze keurig hebben opgelost

Het fijne van Heiper is dat ze snelle service bieden en op afstand problemen kunnen tackelen. Heel duidelijk, vertrouwd, helder!

Ik zou Heiper zeker aanbevelen!

 

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.