https://www.heiper.nl/over-heiper/onze-klanten/gooiland-beveiliging-bv/_470____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Jan Hagen, Gooiland Beveiliging BV

Ons complete systeem moest vervangen worden. Voordat we kozen voor Heiper zaten we nog bij een ander partij, waar we helaas niet zo over te spreken waren, omdat het een grote partij was. We zochten een kleiner partij en Heiper ICT zat bij ons om de hoek waardoor het eerste contact snel gelegd was. 

Het eerste gesprek en advies hebben we met Jim en Pieter gevoerd. Dit voelde meteen goed. Beide heren zijn gedreven met een visie voor ogen. Ze weten wat dienstverlening inhoudt. Dit is precies wat wij zochten in een samenwerking. Heiper ICT heeft ons naar een volgend niveau gebracht, dit komt mede door het meedenken over onze wensen en eisen.

Jim en Pieter hebben duidelijk aangegeven wat er ging gebeuren, op welke wijze en wat de kosten daarvan zouden zijn. Natuurlijk zijn er onverhoopt toch altijd extra kosten maar deze zijn te verwaarlozen. En zoals bij veel grote projecten het geval is, waren er weleens onvoorziene gevallen, hier zijn we altijd samen uitgekomen.

Wat ik heel fijn vind en kan waarderen aan Heiper ICT is dat het team dienstverlenend, adequaat, professioneel en makkelijk benaderbaar is. Ik kan ze altijd bellen wanneer nodig. 

Ik heb ze eerder aanbevolen en zou dat uiteraard weer doen!

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.