https://www.heiper.nl/onze-oplossingen/internet-telefonie/_433____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Beoordeling

Wat zijn uw ervaringen met Heiper als telecomdienstverlener? Wij worden door telecomdienstverleners.n als onderstaand beoordeeld.

Wil u ook een beoordeling geven? Graag! Klik dan hier.


Telefonie

Het probleem

U heeft genoeg van dure ondoorzichtelijke telecomfacturen en langlopende contracten. Waarom niet kiezen voor VoIP bellen van Heiper?

De oplossing via Heiper

VoIP bellen is een zeer betrouwbare telefonie-oplossing voor uw organisatie waarbij u niet hoeft te investeren in een kostbare telefooncentrale. Heiper biedt u de mooiste en beste VoIP-oplossing van dit moment. Met onze prachtige online beheeromgeving kunt u als klant op een zeer simpele manier zelf uw bereikbaarheid instellen. Verder vindt u hier heldere managementstatistieken waarmee u snel en simpel kunt zien hoe het met de bereikbaarheid van uw organisatie gesteld is..

De voordelen van Heiper VoIP bellen:

Goedkoop

Wij hanteren eerlijke en scherpe tarieven waardoor u al heel snel kunt besparen ten opzichte van uw huidige telefonie-oplossing. Verder heeft u geen dure telefooncentrale van duizenden euro's meer nodig, VoIP bellen gaat namelijk gewoon via de cloud.

Flexibel

De dienst is altijd per maand wijzigbaar en opzegbaar. U zit bij ons dus nooit vast aan een langdurig contract. Dit kunnen wij doen omdat wij vertrouwen hebben in onze dienst. Vertrouwen is ook uw basis om voor deze dienst te kiezen; tevredenheid is uw motivatie om de dienst te continueren - en niet 'omdat u zou vastzitten aan een langdurig abonnement'.

Zeer betrouwbaar

De telefoondienst is zeer betrouwbaar opgezet. De telefonie software draait in twee afzonderlijke rekencenters. In het onwaarschijnlijke geval dat één rekencenter plat zou gaan draait Heiper VoIP gewoon door.

Transparant

U kunt op elk moment van de dag online uw telefonie-specificaties raadplegen via de geavanceerde beheerpagina. U kunt hier ook instellingen wijzigen en aanvullende mogelijkheden aan- of uitzetten.

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.