https://www.heiper.nl/klantportaal-vernieuwd/n159c29
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 
Heiper ICT
Klantportaal vernieuwd
20 sep 2018
heiper.nl
klantportaal-vernieuwd
Ons klantportaal is continu in ontwikkeling. Er wordt (bijna) wekelijks wel een nieuwe verbeterde versie live gebracht. Denk hierbij aan verbeterde beveiligingsmaatregelen, nieuwe functionaliteiten of zogenaamde bug-fixes.
 
Sommige updates verdienen echter wat extra aandacht… Daar hebben we er weer een van 😊
 
Het is sinds kort mogelijk om binnen het klantportaal gebruikersmutaties aan te vragen. Dit kan het aanvragen van een nieuwe gebruiker zijn, het verwijderen van een gebruiker of het aanpassen van een bestaande. Ook het aanpassen van rechten (op server, mappen, applicaties) kan eenvoudig worden aangevraagd voor een of meerdere gebruikers.
 
Met deze functionaliteit kunnen we u sneller en efficiënter van dienst zijn.  Alle informatie die we nodig hebben voor een bepaalde aanvraag zijn namelijk in een overzicht afgevangen. Ook komt deze functie ten gunste van de helderheid. Het aanpassen van rechten gebeurt nu in een (live!) overzichtelijke tabel. De nieuwe functies zijn te vinden in het klantportaal, onder het menu “Activiteiten aanmaken”.
 
We hopen u hiermee nog beter van dienst te kunnen zijn!
 
Het team van Heiper ICT
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.