https://www.heiper.nl/klantportaal-vernieuwd/n155c29
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 
Heiper ICT
Klantportaal vernieuwd
17 jul 2018
heiper.nl
klantportaal-vernieuwd

Klantportaal update

Er is vandaag een update doorgevoerd aan het klantportaal. Door deze update kunnen ook adressen beheerd worden, de contactpersoon functionaliteiten zijn verbeterd en zijn er diverse verbeteringen aan de diensten pagina doorgevoerd. Daarnaast zijn er diverse bugs verholpen.

Nog geen toegang tot het klantportaal? Neem graag contact met ons op!

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.