https://www.heiper.nl/hoe-lang-duurt-mijn-reparatie/f28c1
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 
Heiper ICT

Houd rekening met twee werkdagen. Natuurlijk hangt het af van het probleem (oplossing) en hoe snel de computer is. Moet er spy- en adware verwijderd worden? Of moet een computer voorzien worden van een volledige back-up, nieuwe installatie en het terugzetten van de bestanden? Daarom kan het natuurlijk ook eerder zijn, maar dan geven we dat uiteraard te kennen. Dat doen we natuurlijk ook in het geval er toch iets tegenzit waardoor het meer tijd in beslag neemt.

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.