https://www.heiper.nl/help-ik-heb-geen-internet/f37c1
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 
Heiper ICT

Dit kan natuurlijk een (gedeeltelijke) storing zijn bij de internet provider. Kijk op onze website (https://www.heiper.nl/storingen/_440____NL) voor actuele storingen. Is er geen storing, dan wil het resetten van het modem/router nog wel eens helpen. Ontzie het modem minstens tien seconden van stroom en wacht vervolgens ongeveer tien minuten. Druk in geen geval de "reset" knop in, maar haal echt de stekker uit het stopcontact.

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Support software downloadenSupport software downloaden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.