https://www.heiper.nl/beveiliging/onderhoud-en-bewaking/_422____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Onderhoud en permanente bewaking

Veiligheid is voor Heiper een groot goed. Regelmatig preventief en proactief onderhoud zien wij dan ook als noodzaak bij het kunnen waarborgen van continuïteit in beveiliging van jouw gegevens. Ook de mate van snelheid en effectiviteit waarin storingen en calamiteiten worden ondervangen speelt hierbij een rol. Heiper heeft speciaal hiervoor een onderhoudsovereenkomst ontworpen.

Met Heiper bent u altijd zeker van uw zaak

De onderhoudsovereenkomst die u afsluit met Heiper bevat in hoofdzaak de volgende mogelijke activiteiten en garanties:

  • Registratie en documentatie van ICT-infrastructuur;
  • Permanente bewaking van serverplatformen (hard- en software);
  • Inzichtelijke registratie van storingen, calamiteiten, gebruikersvragen en meldingen;
  • Frequent (preventief) onderhoud aan werkplekken en serverplatformen met ondersteuning op locatie;
  • Garanties op reactie- en oplostijden.

 

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.