https://www.heiper.nl/beveiliging/_419____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Beveiliging

Met recht is beveiliging een hot topic in ICT-land. Bijna elke dag halen data-diefstallen of hackers-activiteiten de media. Hoe goed geïnformeerd we ook worden; gebruikers blijven meestal met tal van wezenlijke vragen zitten. Waar staan mijn bestanden? Waar staat mijn e-mail? Nog belangrijker: wie kan en mag daarbij komen? Hoe beveilig en bescherm ik deze gegevens?

Heiper en uw beveiliging

Bij Heiper hebben beveiligingskwesties topprioriteit. Heiper adviseert dan ook graag en goed waar op gelet moet worden. We geven inzicht in hoe de zaken geregeld zijn, en doorlopen graag een noodscenario om er zeker van te zijn dat alles goed is beveiligd.

Voorkomen & genezen

Ook (pro-actief) onderhoud draagt bij aan de veiligheid. Zo zijn wij er altijd zeker van dat onze servers en werkplekken voorzien zijn van de laatse beveiligingsupdates en -patches. Uw servers kunnen we zelfs 24 uur per dag bewaken. Deze vorm van bewaking doen we zowel ter voorkoming van calamiteiten maar ook ter registratie indien het kwaad reeds geschied is.

Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.