https://www.heiper.nl/_385____NL
088 434 737 0 ondersteuning@heiper.nl Klantportaal
 

Een vraag of storing?

Neem contact op met ons ondersteuningsteam.

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 434 737 0 of via ondersteuning@heiper.nl


Onze storingsdienst biedt de oplossing voor spoedeisende problemen en is 24 uur per dag, 365 dagen per jaar bereikbaar.

Wat is uw uitdaging?

Heiper werkt voor bedrijven vanaf twee tot pakweg honderd werkplekken. Bedrijven waar termen als cloud, sharing en hosting 'rondgaan' maar waar de kennis en knowhow ontbreekt om concrete stappen te nemen. Als u stappen zetten richting de cloud als uw grote uitdaging voor de komende tijd ziet, dan bent u bij Heiper aan het goede adres..

Bij Heiper hebben we al meer dan tien jaar ervaring in ICT. Hierdoor weten wij dat de behoefte aan ICT bij elke organisatie anders is. De vier meest gehoorde vragen en behoeftes lichten we graag toe. Eén of meer hiervan zijn vast herkenbaar voor uw bedrijf...

Is het uw wens om in de cloud te gaan?

Overal op TV, radio en in nieuwsbrieven hoor je over de cloud. Maar wat is de cloud nu eigenlijk? Wat kan en doet Heiper met de cloud? En de belangrijkste vraag: wat kun (of moet) u ermee? Lees verder.

Houdt uw veiligheid u continu bezig?

Heb ik wel een goede backup? Hoe minimaliseer in de kans op een beveiligingslek? Wanneer dit de vragen zijn die u bezighouden, dan is het tijd voor actie. Heiper weet hoe belangrijk goede beveiliging van uw ICT-omgeving is. U wilt immers niet dat uw bedrijfsgegevens zomaar voor iedereen toegankelijk zijn. Met een goede beveiliging voorkomt u persoonlijke en/of financiële schade door onhandigheid of kwaadwillendheid van medewerkers of mensen van buitenaf. Beveiliging heeft dan ook alles met risico-minimalisering te maken. Lees verder.

Heeft u behoefte aan meer ondersteuning?

Een goede vraag met een duidelijk antwoord: bij Heiper ondersteunen wij gebruikers. Of dat er nu twee zijn of honderd, Wij zijn continu bereikbaar, staan de gebruikers te woord en helpen hen verder. Bij Heiper kan dat onbeperkt voor een vast bedrag per jaar. Lees verder.

Is het uw uitdaging om kosten te besparen?

Dat snappen we. ICT kan kostbaar zijn vanwege de veelomvattendheid. U heeft immers te maken met licenties, hardware, software, onderhoud, netwerk, internet en ga zo maar door. Het goede nieuws is dat Heiper de kosten van ICT beheersbaar weet te houden. Lees verder.

Heiper helpt uitdagingen omzetten in daden

Voor meer informatie of oplossingen kunt u contact opnemen met de specialisten van Heiper met behulp van ons contactformulier. Bellen kan uiteraard ook op telefoonnummer (088) 434 737 0 of kom langs op ons kantoor in Huizen. Wij staan u graag te woord.

Herkenbaar? tijd om in actie te komen!Laat Heiper ICT u helpen

hulp nodig? Neem contact met ons opGelijk een oplossing?
 
Ondersteuningsteam Ondersteuning (op afstand)

Om uw computer op afstand over te nemen om werkzaamheden uit te voeren, is het noodzakelijk om Teamviewer*software te downloaden en te starten. Klik hiervoor op de onderstaande knop. Het bestand moet u vervolgens uitvoeren/installeren. Vervolgens Teamviewer opstarten en het ID dat in uw scherm verschijnt doorgeven aan een medewerker van ons ondersteuningsteam.

Ondersteuning op afstand software downloadenOndersteuningssoftware om met het systeem te verbinden

*TeamViewer is een programma dat ons ondersteuningsteam gebruikt om een verbinding te kunnen maken met uw computer.